Wednesday 9 January 2013

Kisah BR1M


Aku suka dengan topik hari ini. hahaha tentang BR1M Bantuan Rakyat 1 Malaysia. BR1M tahun ini diteruskan lagi kepada rakyat malaysia yang layak mengikut terma dan syarat. Terima kasih PM kerana dapat mengurangkan perbelanjaan bulanan. bukan bantuan ini aku nak komen.. aku nak komen sikap sesetengah ORANG YANG BUSUK HATI dengan BR1M.

Orang yang busuk hati ini memang ada. Aku sebagai rakyat memang bersyukur dapat menerima BR1M. Walaupun aku tak suka politik. Orang offer aku minta.. dan aku layak aku JAWAB TERIMA KASIH. tetapi ada lah mulut-mulut celupar yang suka membuat spekulasi tentang bantuan ini. mereka cuba mempengaruhi orang dengan pelbagai isu. ada aku kisah dengan spekulasi yang timbul. malah aku sakit hati melihat mereka yang sakit hati. kenepa mereka begitu. 

1. Cemburu ( sebab tak layak BR1M)
2. Tak boleh lihat org dapat duit percuma 
3. Dengki 
4. Batu Api

Aku menyampah lah pulak ada orang yang ambil kesempatan dengan orang tua tua yang ambil BR1M. hoi ko tu sihat walafiat... kerja jangan jadi pemalas. ingat duit org tua tu nak suap mulut busuk ko makan. usus ko tu perlu di isi dengan tulang 4 kerat ko sendiri..PEMALAS ...

PERHATIAN KEPADA PEMBACA BLOG AKU. KALO AKU DAPATI ADA KOMEN BERBAU POLITIK AKAN AKU LAPOR KEPADA PIHAK BERKUASA. AKU AKAN PUBLISH KOMEN ANDA DI MERATA. AKU TAK NAK BLOG AKU DICEMAR OLEH KOMEN KOMEN MULUT CELUPAR MACAM ULAT DALAM TANDAS.



    

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang