Wednesday, 19 September 2012

Salah Dail Nombor Atau Sengaja?

Baru sebenter tadi aku terima panggilan telefon dari orang yang aku tak kenal. Malahan nombor orang tu call no baru aku. Baru register di celcom last 2 month. tak pernah aku buat call keluar atau SmS keluar.  2 3 hari lepas dia ada SMS aku tak layan. dia kata aku sms kat dia. aikkk bila masa aku sms. 

aku biar je lah.... kelmarin ada orang call tetapi aku tak angkat sebab aku tak pernah pulak kasi no tu kat orang. aku pakai no baru celcom tu untuk aku main internet je...

nah... aku jadi marah tadi call no lain pulak... nah... terus aku blok ketiga-tiga no itu.... malas nak layan... persoalan nya... macam mana no tu boleh sms kat orang?.... CELCOM ANSWER please...


Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang