Saturday, 1 June 2013

Kisah Flight 31 Mei 2013 1110PM delay 12:00AM 1 June 2013

Penerbangan aku ke Kuala Lumpur dari Kuching tertunda sedikit pada 31 Mei 2013. Pesawat sepatutnya berangkat jam 1110PM dr Kuching International Airport (International lah sangat) tertunda sehingga jam 12:00am.

aku sempat makan malam di marrybrown kat airport kuching,.dalam pesawat nanti tak yah makan... tido jer... dalam pesawat tadi aku tido memanjang... mengantuk giler...terjaga sekejap cium bau makanan ....

aku tutup mata...pakai penutup mata air asia...

aku risau ni org kirim barang....tikar mahal pulak tu.... org nak ambik pulak lagi pergi melaka... mak ai.... awat pergi melaka...kalau aku tak kenangkan manusia... memang aku tak nak bawa...org yg terima kiriman ni pulak buat 2 x 5 jer.... cantik banyak....

penat tau bawa barang nie... kalau ada upah tak apa juga.. bukan tak ikhlas nak bawa... org yg terima kiriman ini patutnya serius..dia tak fikir ke... kita bawa barang dia kehulu ke hilir.....

sampai LCCT lak... ramai org....nak carri power point... mak aiiiii semua penuh.... ada seorang tu kongker semua... memang kejam,,,,,kasi lah sikit aku perjalanan jauh lagi nie...

trauma apabila traveling macam nie...hahahahahaha

duduk depan KFC LCCT sambil hp charge guna laptop..... sempat tak bertahan.....


Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang