Monday, 4 November 2013

My Fav Watch

halo halo halo selamat menyambut Maal Hijrah 1435H. Semoga tahun baru ini kita sama-sama menanam azam supaya menjadi yang terbaik dari tahun sebelumnya. Okaylah bukan pasal tahun baru ni aku nak cerita. nie ahhhhh.... pasal Jam Tangan betul-betul Fav aku.

Trandy bagi aku lah.... jam ni jenama ICE WATCH. ada 10 Warna yang menarik. huh... kalau lihat 10 warna tu macam nak beli semua... hahahahahahaha.... banyak jam ni dijual murah sekitar RM20 satu. Yang murah ni bukan original beb... macam plastik ringan jer... aku ada beli 1 yang harga RM20 nie... beli kat pasar malam Danau Kota hari tu...


Cantikkan Jam nie. Giler betul warna nya memang Superb. Colorfull lagi tu....hari hari kena tukar nie kalau ada 10 bijik jam nie... hahahahahahahha

Aku rasa korang mesti suka tengik juga jam nie...Kompem.,, aku nie gila sikit.. kalau aku dah suka... memang aku nak beli 10 jam tue....bukan beli sekali gus belinya... gila mana nak korek duit,,,harga satu jam Original ni beratus hengget.... kalau Jam RM20 pasar malam tu boleh lah nak beli 10 hahahahahaha.....

Untuk Makluman Jam ini ada 3 ukuran. Small, Medium an Big. Kat bawah nie contoh saiz jam nie...
Warna Purple

Warna Hijau

Warna Kuning

Warna Orange

Korang dah lihat kan semua nya... aku suka sangat.....kalau aku kaya memang aku borong jam nie... : ) okey selamat membeli....

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang