Wednesday 12 November 2014

Emma Watson tentang teman lelaki, Feminisme, dan Berciuman



Pelabelan dirinya feminin "Apabila, pada 15, teman wanita saya mula tercicir daripada pasukan sukan mereka kerana mereka tidak mahu kelihatan 'berotot." . 

Apabila, pada 18, teman lelaki saya tidak dapat meluahkan perasaan mereka, saya memutuskan bahawa saya adalah seorang feminis. "- 2014 ucapan di PBB Dari tarian penggoda dalam The Ring Bling untuk sangat dewasa fesyen karpet merahnya untuk percutian romantis beliau dengan teman lelaki Matthew Janney, Emma Watson telah membuktikan pada tahun-tahun baru-baru ini bahawa dia telah susut sepenuhnya jubah witchy dan menjadi dewasa. 

Sebagai seorang wanita berusia 24 tahun, Emma tidak lagi berambut kribo Hermione Granger daripada filem Harry Potter - peranan dia bermain selama hampir satu dekad. Setelah belajar di Oxford dan Brown universiti, Emma adalah seorang pelakon yang berbakat dan pelajar yang berdedikasi, tetapi juga, wawancara bijaksana beliau dengan media menunjukkan bahawa dia punya kepala dan rasa humor dalam hal hidupnya dating, keyakinan sebagai seorang wanita dan keterlibatan romantis dengan costars. 

Dan bagaimana kita boleh lupa ucapan epik beliau di PBB? Sebagai PBB Wanita Muhibah Duta Global, dia membuktikan dirinya untuk menjadi ikon feminis kepada generasi yang lebih muda. Memeriksa beberapa petikan kegemaran kami dari pintar dan manis Emma Watson sekarang.

0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang