Wednesday, 12 November 2014

Hypo lagi

Awal bangun tidak bererti bagus.. hahahh sebenarnya aku bangun adalah disebab kan aku hypo..pagi ini aku cek glukos dalam darah ku 3.9 mmol. memang mengeletar badan ku kelaparan di tambah lagi sedikit emosi. biasalah org hypo ni akan emosi sikit.. hahah aku emosi dengan kucing yang setia mengejutkan aku tido.. hahahah

nasib baik ada oat nak kawal glukose...3 sudu je dah cukup.. kata doktor pemakanan...lagipun semalam aku tak makan junkfood.. sebb tu lah hypo hahahahhahaha by the way... aku ok dah sikit setelah menjamah sikit sekeping kreakes dan secawan oat...

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang