Thursday 13 November 2014

Sakitnya tuh di Sini

Lagu ini aku tuju khas buat mu 


Lirik Lagu Cita Citata - Sakitnya Tuh Disini 

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Teganya hatimu 
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu 
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku 
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku 
Kau sedang bercumbu

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakit sakit sakitnya tuh di sini
Sakit sakit sakitnya tuh di sini

Teganya hatimu 
Permainkan cintaku
Sadisnya caramu 
Mengkhianati aku
Sakitnya hatiku 
Hancurnya jiwaku
Di depan mataku 
Kau sedang bercumbu

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakitnya tuh di sini Di dalam hatiku
Sakitnya tuh di sini Melihat kau selingkuh
Sakitnya tuh di sini Pas kena hatiku
Sakitnya tuh di sini Kau menduakan aku

Sakit sakit Sakitnya tuh di sini
Sakit sakit Sakitnya tuh di sini

0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang