Sunday 13 September 2015

Kami Berkumpul Kembali Setelah Terpisah pada Tahun 1994

Pagi tadi aku cukup terkejut, App Whatapps dalam HP aku ada wujud satu group SMK Matu 1994. Rupanya group ni geng masa sekolah dulu, punyalah aktif mesej masuk. Tinggalkan 5 minit je HP mesej dah mencecah 30 unread masej.

sebab aku sibuk bertanam di belakang rumah aku tinggalkan dahulu hp, Selesai bertanam buka HP mak ai 500 msg unread. hahahaha 

aku berterima kasih kepada pencetus group nie sebab dapat jumpa balik geng masa sekolah dulu. bergurau senda sama seperti sekolah dulu. 

sampai sekarang ni masej juga masih masuk. mungkin sebab dah lama tak jumpa jadi cerita banyak keluar. ada yang tinggal di semenanjung dan sabah. ada juga yang lain -lain masih di kampung.

walaupun jauh beribu batu tetap seperti dekat. memang rindulah dengan mereka.. maklumlah 21 tahun tak jumpa... bukan satu tempoh yang sekejap.. 

keep in touch...

0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang