Tuesday, 28 October 2014

Zul Arrifin Pelakon Yang Menjadi Sebutan Ramai

Tajuk drama Rindu Awak 200% pun memang sudah ‘catchy’ untuk menarik perhatian aku. dulu waktu mula episod cerita ini kat TV3 langsung aku tak hairan. Lihat pelakon nya macam biasa-biasa sahaja tak ada yang menarik. Apabila bebudak opis mula bercakap pasal cerita ini setiap pagi jadi ingin tahu lah.

Zul Arrifin adalah watak utama dalam cerita ini menjadi pujian wanita-wanita sepanjang zaman sebab ketampanan nya. Bagi aku dah lama dia bergiat dalam bidang lakonan tetapi kenapa tak pernah pandang dia ni sebagai pelakon hebat. hahahah lucu kan, kata orang hero datang kemudian. 



Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang