Sunday 9 November 2014

Neil Patrick Harris untuk menjaga 2015 Oscar 'berkelas'

Neil Patrick Harris mahu mengekalkan 2015 Oscar Awards '' berkelas. ''


The 'Gone Girl' pelakon, yang sebelum ini telah menjadi MC Anugerah Tony dan Emmy beberapa kali, akan hadir majlis tahunan ke-87 bertabur bintang yang di Teater Dolby di Los Angeles pada 22 Februari dan telah pun dirancang tahu bagaimana dia akan mendekati acara .

Bercakap kepada 'Entertainment Weekly, "beliau berkata:' 'Saya tidak mahu mereka untuk menjadi super terbitan daripada acara lain yang telah saya lakukan. Saya tidak mahu ia kelihatan seperti saya lakukan anugerah yang sama persembahan yang saya lakukan pada Tonys hosting, tadi di atas pentas yang berbeza ...

'' Saya ingin juga hanya memastikan bahawa ia merupakan satu aktiviti berkelas. Aku selalu mencintai Oscar dan menghormati sejarahnya, dan gaun, dan classiness dari itu. ''

Pelakon berusia 41 tahun mengumumkan beliau akan menyampaikan anugerah yang akan datang di Twitter semalam (15.10.14) dengan menyiarkan klip video dirinya memberitahu orang yang tidak dikenali "" Aku dalam '' semasa panggilan telefon.

Dalam satu kenyataan, beliau berkata: '' Ia benar-benar satu penghormatan dan keseronokan yang akan meminta untuk menjadi tuan rumah Academy Awards tahun ini. Saya membesar menonton Oscar dan sentiasa kagum seperti beberapa hebat yang menjadi tuan rumah acara itu.

'' Untuk diminta untuk mengikuti jejak Johnny Carson, Billy Crystal, Ellen DeGeneres, dan semua orang yang mempunyai keberuntungan yang besar hosting adalah mimpi senarai baldi menjadi kenyataan. ''

Talk show ratu Ellen menjadi tuan rumah majlis tahun ini pada bulan Mac, yang mencetak penilaian yang terbaik dalam 14 tahun, tetapi menolak tawaran untuk mengambil di tempat kerja lagi.

0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang