Sunday 9 November 2014

Park Minwoo menunjukkan dari senyuman manis di belakang tabir drama "Petani Moden"

Park Minwoo diatur untuk kembali pada skrin televisyen menerusi drama SBS "Petani Moden". 188 cm pelakon tinggi lalu bertindak drama TVN "Kakek peluap Siasatan Team" yang disiarkan Mei lalu.


Kingkong Entertainment telah mengeluarkan gambar yang menunjukkan 1988 pelakon yang dilahirkan penggambaran drama 20 episod panjang, hari ini, 16 Oktober.

Dalam foto, dia berpakaian dalam harimau putih t-shirt dan kemeja kotak-kotak hitam dengan motif pada lengannya. Selebriti kacak telah smilling secara luas dan mempamerkan lesung pipit manis. Beliau juga dilihat melihat sesuatu yang tidak pada telefon bimbitnya.

Dalam drama itu, beliau bertindak sebagai Kang Hyuk, anak kepada pengarah sebuah hospital terkenal dan seorang pelajar perubatan. Beliau juga adalah ahli kumpulan rock Souls Cemerlang.

Drama yang akan datang adalah mengenai kumpulan rock yang terdiri ofLee Minki, Kang Hyuk, Yoo Hanchul, dan Han Kijoon, yang telah membuat keputusan untuk berpindah ke kawasan luar bandar dan menjadi petani.

"Petani Moden" yang juga dibintangi oleh FT.Island Lee Hongki, Lee Shiun dan Kwak Dongyun dijadual perdana pada 18 Oktober pukul 20.45 pm KST.

0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang