Sunday 20 October 2013

Penawar Penyakit Dari Virus


Bismillah-hirahman-nirrahim................................... 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Penyayang Lagi Maha Pengasihani)
                                                                                                                                                               Perubatan Islam diasaskan berlandaskan Al-Qur'an dan Hadis. Pencarian dan pertemuan setiap penawar bagi setiap penyakit dicetuskan oleh ajaran Islam. Asasnya, Sabda Rasulullah S.A.W: ' TIADA PENYAKIT YANG TIADA UBAT KECUALI MATI'. Ini adalah satu cabaran dan tanggungjawab yang amat besar bagi kita orang Islam untuk merialisasikan hadis tersebut. Kenapa kita perlu berpegang kepada ketaksuban orang ramai yang mengatakan tiada ubat atau penawar untuk virus hiv/aids. Kita kena yakin sepenuhnya bahawa Allah S.W.T menjadikan makhluknya berpasangan, begitu juga penyakit. Hanya Allah S.W.T sahaja yang Maha Tunggal (satu). Kita tidak harus berputus asa dengan rahmatNya, setiap kejadian pasti ada hikmahnya. Dia menguji kesabaran, keyakinan, ketakwaan dan kesungguhan kita dalam mengharungi kehidupan bukannya berserah kepada nasib semata-mata. Begitulah Islam mengajar penganutnya tentang keyakinan. Nah, tunggu apalagi? Kami amat yakin, anda bagaimana? Kalau sudah benar-benar yakin, hubungi kami sekarang.

Saudara yang dikasihi, janganlah persiakan pertemuan kita ini, sebagaimana kami tidak mempersiakan pertemuan Penawar tersebut. Pada mulanya kami mencari penawar dadah kemudian penawar hiv/aids pula semata-mata untuk merawat seorang saudara kami yang terdekat yang amat kami kasihi. Kami mencarinya sejak tahun 1980an lagi. Alhamdulillah ianya berhasil dan kini kami kongsikan kejayaan ini dengan orang lain juga kerana orang Islam ini bersaudara.

Tidak salah dan tidak perlu takut mencuba sesuatu penawar yang di proses secara semulajadi dan campuran 100% herba (tumbuhan yang lengkap - akar, daun, buah, isi, batang, ranting, dahan dan bunga), tiada kesan sampingan langsung, semuanya berasal dari Malaysia dan negeri China. Penawar ini cukup lengkap bagi keperluan anggota badan manusia. Satu-satunya penawar yang kami temui dapat melawan virus hiv/aids. Penawar ini tidak panas, tiada pantang atau alahan, sesuai untuk semua golongan. Pengambilannya amat mudah, ianya tersedia dalam bentuk kapsul, cuma telan mengikut dos yang telah ditetapkan, insya-Allah.

Pendapat sumbang mengatakan ubat hiv atau aids tiada adalah satu dakyah atau propaganda pihak musuh Islam. Ada juga berpandangan bahawa dengan terjumpanya Penawar atau Ubat Hiv/aids akan memberi peluang luas kepada sesiapa untuk melakukan maksiat. Ianya wujud dari sikap diskriminasi dan penting diri sendiri.

Kami yakin setiap pelanggan kami tidak akan mengulangi atau melakukan sebarang maksiat lagi selepas ini yang membawa kepada bencana buruk menimpa diri sendiri dan menyusahkan ramai orang. Kami yakin dan dapat rasai penderitaan mereka-mereka yang dijangkiti virus tersebut.

Penawar ini berfungsi mencuci darah, menyahkan virus hiv-aids serta menguatkan dayatahan badan bagi melawan sebarang penyakit. Virus tersebut telah menyebabkan antibodi kita jadi lemah dan dikala itu kita namakan a.i.d.s. Keadaan ini menyebabkan tiada ubat yang sesuai untuk merawat sakit kita,walaupun hanya demam sahaja. Ini jelas pada kes-kes yang lepas, testimoni telah menunjukkan hanya penawar ini sahaja yang mampu berusaha mengembalikan kesihatan kepada penghidapnya.

Ramai diantara kita yang malu untuk menceritakan kes begini kepada orang lain termasuk keluarga sendiri. Nasib baik ada NGO yang telah menubuhkan kumpulan sokongan. Disana tiada penawar, hanya ada kawan yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan agar kita bersabar dan menyuntik semangat untuk terus hidup. Sampai bilakah keadaan ini akan berlarutan? Sedangkan diluar sana gejala tersebut semakin menular. Inilah yang selalu kami risaukan. Kami faham dan simpati keadaan ini kerana kami pun ada penghidap yang terdekat yang kami dapat rasakan penderitaannya.

Kini ada beberapa orang pelanggan kami yang sanggup berkongsi pengalaman dan bersedia membantu saudara-saudara dalam usaha merawat penyakit yang merbahaya ini. Anda tidak perlu malu, yakinlah bahawa kami semua sedia membantu anda. Luahkanlah perasaan anda, kami sedia mendengarnya. Rahsia anda juga adalah rahsia kami. Kami membentuk kumpulan sokongan, ramai yang telah mendapat menafaatnya, mendapat kekuatan baru, semangat baru, sahabat baru dan segalanya akan berubah menjadi lebih ceria. Inilah Rahmat Allah swt yang kami mahu kongsi bersama anda.

Soal sakit dan ubat adalah serius, bukannya main-main. Kami bersungguh-sungguh dalam usaha membantu saudara-saudara kami yang masih dalam ketakutan dan kebingungan untuk menghadapi masa hadapannya.  Janganlah lepaskan peluang keemasan ini kerana kami percaya ramai diluar sanayang masih mencari-cari peluang begini. Jangan persiakan pertemuan ini. Inilah Takdir anda. Insya-Allah kami akan tetap bersama anda. Ingatlah Allah sentiasa bersama-sama orang yang sabar dan sentiasa bertawakkal.

Disini kami senaraikan Nama, Peraturan Makan dan Harga Penawar tersebut:

A)   NDC - M (lelaki)
       Keupayaan Melawan Ketagihan Dadah, Menguatkan Antibodi Melawan Virus HIV-AIDS dan
       Menghilangkan Stres.

B)  NDC - F (perempuan)
      Keupayaan Melawan Ketagihan Dadah, Menguatkan Antibodi Melawan Virus HIV-AIDS dan
      Menghilangkan Stres.

C) NDC - A 
     Antibiotik Dan Antiseptik Semulajadi



Aturan Makan:

Bagi setiap Penawar diatas mestilah diambil 2 Biji untuk 3 kali sehari. NDC - M atau NDC - F mestilah diambil bersama NDC - A

Harga Penawar Diatas:

Harga bagi setiap botol penawar yang berisi 30 biji dijual pada harga RM 45.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM49.00 (Sabah & Sarawak). Harga satu pakej RM540.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM588.00 (Sabah & Sarawak).

Kos Penghantaran adalah Percuma.

Dos Penawar ini akan dikurangkan kepada hanya 2 kali sehari sahaja bergantung kepada kemajuan pengguna itu sendiri, sehinggalah sembuh sepenuhnya, insya-Allah. Kita hanya merancang, berusaha, berikhtiar, bertawakkal dan berdoa, hanya Allah S.W.T sahajalah Yang Maha Penyembuh.

Penting

Secara puratanya setiap pesakit yang mengamalkan penawar ini akan mengalami perubahan dalam masa 30 hari atau sebelumnya. Berbagai reaksi akan berlaku sepanjang tempuh tersebut. Segala reaksi yang berlaku adalah bergantung kepada keadaan individu tersebut, masing-masing ada perbezaan diantara seseorang. Keadaan tersebut hanya berlaku sementara sahaja, selepas fasa pertama ianya kembali normal dan proses penyembuhan sepenuhnya berjalan lancar. Setiap pesakit diwajibkan mengambil penawar ini mengikut jumlah pakej yang telah ditetapkan.

Saudara, janganlah persiakan pertemuan kita ini kerana masih ramai lagi diluar sana yang sedang mencari-cari penawar atau kaedah rawatan bagi wabak hiv/aids ini, tetapi mereka tidak menemui laman ini. Kita semua hanya merancang, hanya Allah saw sahajalah yang menentukan segala-galanya. Rebutlah peluang keemasan ini sebelum terlambat, sebelum virus menyerang saraf otak dan paru-paru kita. Berubatlah dengan yakin dan berdoalah dengan ikhlas, insya Allah saudara akan mendapat rahmat dariNya. Amin.

Kini ada beberapa individu yang sanggup berkongsi pengalaman dengan anda. Beliau juga seperti anda, melalui perit gentir sebagai pembawa virus hiv/aids. Hubungi mereka sekarang, sekurang-kurangnya dapat meringankan beban anda sekaligus dapat mengubah nasib anda. Jangan takut untuk berubah, anda mampu lakukan. Jangan malu dan mudah berputus asa, anda masih ada masa dan rebutlah peluang yang terbuka untuk anda. Inilah takdir anda, insya-Allah anda akan dilidungiNya. Kita hanya mampu berusaha (berubat) dan Dia jualah Yang Maha Penyembuh. Amin.

Hubungi kami 013-9157619 - Tuan Mohd sekarang, insya-Allah kami sentiasa menanti dan bersedia membantu anda, insya-Allah..................Kami juga mengalu-alukan kedatangan anda ketempat kami.

Sekian, Terima Kasih. Semoga saudara sentiasa berada dalam naungan Rahmat Allah S.W.T., Amin.


1 comment:

  1. Saya di sini untuk memberikan kesaksian saya bagaimana saya sembuh dari HIV, saya menghubungi HIV saya melalui pisau. Seorang teman saya menggunakan pisau untuk mengupas kuku jarinya dan menjatuhkannya di tempat dia menggunakannya, jadi setelah dia pergi saya tahu apa yang datang kepada saya, saya melihat kuku saya, kuku saya sangat panjang dan saya mengambil pisau yang dia hanya digunakan pada kukunya sendiri untuk memotong kuku jariku, karena aku mempertahankan namaku, aku melukai diriku sendiri secara keliru. Saya bahkan peduli tentang itu, jadi ketika saya sampai di rumah sakit minggu berikutnya ketika saya sakit dokter memberi tahu saya bahwa saya HIV positif, saya bertanya-tanya dari mana saya mendapatkannya jadi saya ingat bagaimana saya menggunakan pisau teman saya untuk memotong dari tangan saya jadi saya merasa sangat sedih di hati saya sampai-sampai saya bahkan tidak tahu harus berbuat apa, jadi suatu hari saya sedang melewati internet saya bertemu dengan kesaksian seorang wanita yang semuanya berbicara tentang bagaimana dia disembuhkan oleh seorang dokter bernama DR Imoloa jadi saya segera mengirim email ke dokter tersebut dan dia juga menjawab saya dan mengatakan kepada saya persyaratan yang akan saya berikan dan saya lakukan sesuai perintahnya, dia menyiapkan jamu untuk saya yang saya minum. Dia mengirimi saya pesan pada minggu berikutnya bahwa saya harus menjalani tes yang saya lakukan yang mengejutkan saya sendiri, saya menemukan bahwa saya HIV negatif. Ia juga telah menyembuhkan semua jenis penyakit yang tidak dapat disembuhkan seperti: penyakit Huntington, jerawat punggung, gagal ginjal kronis, penyakit Addison, Penyakit Kronis, Penyakit Crohn, Cystic Fibrosis, Fibromyalgia, Penyakit Radang Usus, Penyakit Jamur Kuku, Kelumpuhan, Penyakit Celia, Limfoma , Depresi Mayor, Melanoma Maligna, Mania, Melorheostosis, Penyakit Meniere, Mucopolysaccharidosis, Multiple Sclerosis, Distrofi Otot, Artritis Reumatoid, Penyakit Alzheimer dan banyak lagi. Berkat dia sekali lagi dokter hebat yang menyembuhkan saya dr. Imoloa jadi Anda juga bisa email dia melalui drimolaherbalmademedicine@gmail.com atau whatsapp dia di + 2347081986098. / situs web- drimolaherbalmademedicine.wordpress.com. Tuhan memberkati Anda, Tuan.

    ReplyDelete

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang