Sunday 28 April 2013

Kisah Aku Terbang Lagi Ke Bandung


Kisah kali ini aku akan terbang lagi menjelajah Negara Indonesia. Kali ini aku terbang bersama kawan- kawan. Al maklum bulan september 2012 yang lalu beli tiket. 


Penerbangan berangkat dari Kuching Ke Kuala Lumpur dan dari Kuala Lumpur ke Bandung Indonesia. Ini adalah percutian kali ke 4 aku ke Indonesia. Orang selalu tanya... Indonesia ada apa?. bagi aku Indonesia sebuah negara best untuk dilawati. Orang cikai2 macam aku ini pun boleh datang ke indonesia. sebab Kadar Tukaran Wang Asing nya Rendah. jadi kita boleh berbelanja sikit. Tak macam di malaysia aduhhhhh dahsyat. Contoh Kasut RM50 ( paling cikai ) pakai 2 -3 sudah rosak. kalau di Indonesia kasut harga RM50 setahun lebih aku pakai. tu sebab aku suka ke indonesia. aku sering belanja untuk kasut dan pakaian.



sorry lah tuan punya gambar nie... aku bukan apa nak tunjuk kawah tu... tempat aku nak lawati september ni.


0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang