Sunday, 2 November 2014

Nuffnang

Sudah lama aku tak buka Akaun Nuffnang aku. Sebab aku tak reti nak buat macam mana benda tu.. lagipun aku memang buduh sikit, orang tak bagitau untuk apa, nak buat macam mana, apa perlu ada dalam blog. Aku berblog ni suka suka ikut trend orang masa kini. walaupun blog aku ini sudah wujud sudah lama.. hahahaha

bila aku buka balik nahh terlihat kat sana CPC aku dapat 30 sen. Apa benda tu... Aku langsung blur...lepas tu tak ada lagi CPC...setakat januari 2014 jew...



Di bawah niepulak adalah Uniques This Week. Apa yang Unique nie. Aku tak faham langsung.. semakin penin kepala aku nie..


Tu pun satu NON-GLITTERITI tak faham. dia kata tak payah memohon nak jadi Glitteriti.. 



Kepada pembaca yang sudah Pro guna Nuffnang,, boleh tak tolong beri nasihat kepada  aku apa yang aku perlu buat....


Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang