Saturday, 22 September 2012

Semalam Aku Berbekam



Aku semalam berbekam di kepala dan seluruh badan di bahagian belakang. Inilah kali pertama aku berbekam. hahahah memang takut .. mana tak nya rawatan nya ditoreh guna pisau dan di bekam. setelah melaluinya taklah sakit mana pun hahahahahah cuma kita lihat pisau je tu yang jadi takut.

Sebelum proses di bekam tukang bekam tu akan Scan Badan kita dulu dengan satu alat. kita genggam je dalam beberapa minit dia akan kasitau keputusan. ahhahah kat sini tak boleh tipu tau. kalau kita merokok dia tau. dalam result tu dia nampak...

banyaklah penyakit dalaman yang kita tak tahu macam macam lah.. resung, sakit kencing manis, darah tinggi, semua nya boleh diubat dengan Izin Allah. kita cuma berusaha je lah mencari penyelesaian nak ubati sakit..

bekamalyakin2u.blogspot.com <boleh lah ke laman web nie. 

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang