Monday, 24 September 2012

Shila Hamzah Juara ASIAN WAVE 2012 Shanghai China

Shila Membawa Lagu Gemilang Melawan Peserta dari Thailand
( 5-0 ) 5 org jury memilih Shila


Sebenarnya aku tak tahu pun rancangan ni. kalau tak aku dah lama duduk kat TV atau kat internet Vedio Streaming. Mana tak nya tak pernah dengar. Aku cuma dengar Shila Amzah menang Asian Wave. lepas tu nak tahu sangat apa benda tu. aku buka Youtube.. nahhhhh terngaga aku ....hebat nya Shila Amazah. memukau penonton di negara china. Shila Amzah menewaskan peserta dari Thailand, Singapore, India, Korea Selatan dan China.


Shila membawa 2 buah lagu dalam bahasa cina dan lagu Bruno Mars dan lagu Berhantu bagi aku Gemilang. kalau siapa yang menonton youtube masa Shila nyanyi lagu cina.. juri tu bangun... tapi sayang nya tak ada subtitle bahasa inggeris sekurangnya faham juga apa yang juri kata.



aku mengucapkan Tahniah kepada SHILA Amzah.....Bertudung bukan penghalang untuk menjadi penyanyi yang berjaya.... Aku suka tengok shila waktu pakai tudung PInk.. nampak comel....

Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Loading...
Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang