Saturday 14 December 2013

Hari Bersejarah



Tanggal 14 Disember 2013 bertempat di Dewan Merdeka PWTC Kuala Lumpur pukul 2:00pm adalah hari yang bersejarah dalam hidup aku. 

Majlis Konvo 15 OUM setelah 4 tahun berhempas pulas memerah otak belajar untuk meraih segulung ijazah. serta aku menebus kegagalan yang aku hadapi 13 tahun yang lalu. 

Aku berterima kasih kepada Bos aku di pejabat Hajah Halina kerana memahami aku kerja dan belajar selama 4 tahun. Terima kasih sekali lagi bunga yang di kirim khas huhuh... nasib je ada bunga kalau tak nak bergambar macam mana....

Kepada usu Ramlah n Usu Adok yang sanggup datang dari Nilai Negeri Sembilan dan menghadiahkan minyak wangi yang aku suka..

Terima kasih bebanyak kepada Yazid Ibrahim kerana sudi datang. Shaeda akmar kerana sudi jaga adik aku...Ajey bubu and Naim anak ikan yang grand datang saat ahkhir... love you all.

Miss you all....

Plan selepas ini akan melanjutkan pelajaran ke peringkat MASTER




0 comments:

Post a Comment

Edit by Danny Abdullah. Powered by Blogger.

Sila klik Nuffnang